16 lutego 2012

let it snow.




Uwielbiam tą piosenkę, ten teledysk, jakoś pasuje mi do zimowego klimatu.

Mam wrażenie, że jestem ciągle w tym samym punkcie i nic się nie zmienia, nie mogę
się doczekać końca roku, chyba mam jakieś wypalenie na tle szkoły. Brakuje mi słońca,
choć kiedy jest lato jak każdy czasem narzekam. Przydałaby się jakaś zmiana, mam plan
i zamierzam go wcielić w życie, niech ten maturalny czas szybko przeminie.  
Jutro szaleństwo zimowe. Let it snow, let it snow. <3

Meet me halfway, right at the boarderline
That's where I'm gonna wait, for you
I'll be lookin out, night n'day
Took my heart to the limit, and this is where I'll stay
I can't go any further then this
I want you so bad it's my only wish.

XOXO


1 komentarz:

  1. Ta piosenka jest boska, też cały czas jej słucham :) zdecydowanie bardzo brakuje słońca, ale miejmy nadzieję,że będzie coraz cieplej.

    OdpowiedzUsuń