5 kwietnia 2012

no name.

Ostatnie dni były dość ciężkie. No, ale już wszystko doprowadziłam do porządku, więc jest względnie dobrze. Moje zdrowie nie dopisuje, o czym poświadczyła wczorajsza wizyta. Jakoś się muszę z tym
pogodzić, z czasem pewnie będzie lepiej, tylko trzeba zacząć od siebie wymagać. No, ale o tym koniec.
Przedwczoraj byłam na shoppingu i nie jestem do końca zadowolona, ale coś nie coś kupiłam. Strasznie wkurzył mnie sprzedawca w H&M. Odbierał co chwilę telefony, przede mną i za mną kolejka, odechciało mi się stać.. Niby tyle rzeczy w sklepach, ale czegoś na co powiedziałabym- muszę to mieć, brak.
Jakiś czas temu szukałam sukienki i w końcu znalazłam. Myślę, że w sam raz na ciepłe dni.
Oto zdjęcie z www.bershka.com:


A to takie tam dodatki ; )
XOXO

34 komentarze:

  1. sukienka genialna! a biżuteria... chętnie stałabym się jej posiadaczką! ;) buziak!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chcę taki pierścionek!!! Gdzie go dorwałaś?:)
    Piękny nagłówek;)
    Dziękuję, a piosenkę też uwielbiam:) Obserwuję i zapraszam częściej do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dodatki- lux :)

    OdpowiedzUsuń
  4. sukienka boska, szczególnie dół;) a dodatki również spoko;P

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna sukienka, cudowny kolorek;) biżuteria też genialna

    OdpowiedzUsuń
  6. dzięki:) piekna sukienka;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienka jest cudowna, idealna na ciepłe di , uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oczywiście obserwuję :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że nie tylko mnie irytują tacy sprzedawcy. Przecież obsługują za pieniądze, i nie stoją tam za karę. To się nazywa łączenie życia prywatnego z pracą ... Masakra jakaś. Co do zakupów - sukienka jest przeboska ! Zakochałam się także w pierścionku :) Pozdrawiam x



    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. sukienka śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślałam, że tylko na mnie spadły czarne chmury, życzę samych pogodnych dni.

    OdpowiedzUsuń
  12. sukienka jest cudowna! ale tak samo mocno jestem zakochana w pierścionku i bransoletce <3

    niestety zdarzają się i tacy sprzedawcy.. dla mnie są tak samo denerwujący jak Ci gburowaci. Aczkolwiek ostatnio będąc na zakupach spotkałamw H&M cudowną, uśmiechnięta i przemiłą sprzedawczynię, co bardzo poprawiło mi humor na zakupach. :)

    Życzę Wesołych Świąt ! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczny zestaw i dodatki <3 a ze sprzedawcami czasami tak jest niestety...fajny blog, obserwuję ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też!:D świetne są te asymetryczne spódniczki! :)
    + dodaje.;]

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudna sukienka <3 Obserwujemy ? +ja już klikam ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo fajna sukienka - urocza! :)
    wesołych świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super zdjęcia :)
    + Zachęcam do wzięcia udziału w konkursie na moim blogu ( do wygrania bon na wybrane buty)

    WESOŁYCH ŚWIĄT ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. ta sukienka to w ogóle rewelacja :)

    wzajemnie, wesołych świąt :* :)

    OdpowiedzUsuń
  19. love that coral skirt!

    xo Nav
    http://navlandstyle.blogspot.ca/

    OdpowiedzUsuń
  20. dokładnie, jakoś ostatnio w sklepach niczym się nie zachwycam.. dużo ładnych rzeczy, ale bez szału :) sukienka i dodatki śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna sukienka, taka delkatna i kobieca.

    http://www.perfection-and-harmony.blogspot.com/2012/04/mietowo-mi.html

    OdpowiedzUsuń
  22. ale sliczny kolor! ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam to samo odczucie odnośnie sklepów.

    OdpowiedzUsuń
  24. mierzyłam taką sukienkę tylko z miętowym dołem! :) bardzo fajne są :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Boska jest ta sukienka :)

    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczna sukienka, z tego co się orientuje jest jeszcze w wersji miętowej. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń