6 czerwca 2012

find your own shorts.

Kolejny wakacyjny dzień. Ostatnio nie mogę się wyspać, a kiedy się nie wyśpię chodzę niezadowolona . Wczoraj oglądałam jakąś komedię "Wymarzony luzer", ale nie zrobiła na mnie większego wrażenia,  nie lubię filmów które niczym nie zaskakują i mają typową fabułę. Nie sądzicie, że scenarzyści powinni bardziej zaskakiwać widza? Wystarczy tych monotonnych filmów, jak już coś oglądamy to oczekujmy, że będzie to film do którego chętnie będziemy wracać. Mam takich kilka, a obejrzałam znacznie więcej i jak widać nie utkwiły w mojej pamięci ;). Jeśli znacie jakieś fajne filmy podzielcie się tym w komentarzach, chętnie obejrzę coś fajnego. A teraz mam dla Was zdjęcia sukienki, w której pójdę na wesele. Oczywiście jakość zdjęć nie oddaje w pełni jej uroku.







Niedługo kalendarzowe lato, a więc zestawy z shortami nadchodzą. Czy Wy już znalazłyście idealne dla siebie? Ja zacznę szukać już wkrótce. A więc to są propozycje. ;)













XOXO

31 komentarzy:

  1. Ale ta sukienka jest śliczna! Jestem pewna, że lepiej będzie wyglądała na Tobie niż na wieszaku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę ci ,że masz już wakacje ;( Zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. o kurcze! ale pięknaaaa!
    a ja ci polecam: Big Love, ryczałam na nim jak głupia a jest po prostu zaje*isty, innego słowa tu nie znajdę
    jeszcze dobre jest 'Twarda Sztuka', ale moim zdaniem nic nie przebije mojego kochanego ''big love'a''

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetne zestawy ! Wiesz może, gdzie można kupić takie gorseciki :) ?

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne letnie zestawy ...ale Cudem jest przede wszystkim sukienka <3 uwielbiam takie kobiece koronki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoja jest inna, moja ma gumeczkę na talii. ;) Ale kolor ma śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała jest!:)

    Zapraszam na nowy post:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna sukienka, uwielbiam koronki ;) Choć moim zdaniem nieco zbyt skromna jak na wesele :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zestawy na lato cudne, sukienka również. też szukam coś na wesele bo w tym roku aż dwa.
    fakt. niektóre filmy są ciekawie zapowiadane ale to na tym się kończy... niektóre starsze filmy z dawnych lat jeszcze robią jakieś wrażenie i wywołują uśmiech ;p
    pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna sukienka,
    wszystkie zestawy idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. First, nice dress. Second, love all of the things on the sets! X

    OdpowiedzUsuń
  12. ja uwielbiam filmy o miłości:D uwierz w miłość jest fajne :D sliczna kieca!:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Sukienka jest śliczna a co do zestawów to boskie :) Zapraszam do mnie będzie mi bardzo miło jak zajrzysz :) + dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Urocza sukienka. Niedawno zastanawiałam się nad zakupem bardzo podobnej.

    OdpowiedzUsuń
  15. wszędzie szukam szortów z wysokim stanem i na nic :(
    Sukienka na zdjęciu wygląda nijako,ale już ją sobie wyobrażam jak pięknie wygląda ubrana <3

    OdpowiedzUsuń
  16. fajne ubrania;)))

    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  17. boska koronka i swietne zestawienia~!!!!!!
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam kochana:):* i zapraszam do mnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne sety, nie mogę się zdecydować na jeden ulubiony :)

    OdpowiedzUsuń
  19. sukienka przesłodka :) a zestawów z szortami już nie mogę się doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
  20. przepiękna sukienka :) wielbię taki kolor i koronkę <3 zestawy też świetne ;) kocham szorty:)
    zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna sukienka i rewelacyjne propozycje zestawów :)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne inspiracje z szortami, najbardziej podoba mi sie nr 1.:) a sukienka na wesele ma cudowny kolor. Też sie wybieram niedługo na wesele i moja ma podobny kolor:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. przepiękne są te zestawy ! zainspirowałaś mnie ;)
    pozdrawiam i dziękuje za miły komentarz na moim blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam szorty, tutaj wszystkie są świetne :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń