28 kwietnia 2013

co na prawdę ma znaczenie.

Nie wiem do końca co czuję, ale już wiem czego chcę. Popatrz jak nam los sprzyja. Nie spieprzmy tego. Nie grajmy tym razem w nic, bo to nie ma sensu. To czego chce to Ciebie obok. Żadnych łez, rozczarowań, kłamstw, długich rozstań. Za dużo myślisz, teraz to przeszło na mnie. Wczoraj ktoś mi powiedział "bo to już tak jest, że się do niego przyzwyczaiłam, a jak go nie ma to tak jakby brakowało części mnie".
Tyle, że ja nie miałam jak się przyzwyczaić..



Twoje oczy trochę smutne chyba patrzą prosto w moje i
nic nie mówisz znów, ja milczę też, ale oboje
mówimy "chyba chcę, lecz wybacz, wiesz, trochę się boję" i
chyba śnię gdy zanim wyjdziesz, rzucasz mi "dobranoc" i
widzę w Twojej twarzy, ktoś Cię wcześniej mocno zranił i
tak zanim się poznamy domyślamy się, co
to drugie ma na myśli przez ten pierwszy miesiąc i
z tych niedopowiedzianych spojrzeń, gestów i słów
rodzi się zainteresowanie, by czas zepsuć to mógł.


Not that I didn’t care, it’s that I didn’t know
It’s not what I didn’t feel it's what I didn’t show.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz