10 października 2013

more and more and..

Czas przemija czuję to, nie ogarniam kiedy kończy się dzień i zaczyna następny i następny. Sezon jesienny jest chyba jednym z gorszych w ciągu roku, przynajmniej dla mnie. Mam dość chorowania, jakichś rozczarowań i jesiennej chandry. Kiedy ktoś na prawdę bliski jest daleko odczuwasz skutki uboczne jesieni jeszcze bardziej, a nie wymagam wiele, po prostu chcę by był. Chcę przyciągnąć jak najwięcej pozytywnej energii i czerpać z każdej chwili, z tego wszystkiego co dzieje się wokół. Potrzebuję więcej i więcej jego, nie nudzi mnie, na każdą chwilę cieszę się jak wtedy kiedy miałam pięć, sześć lat i oczekiwałam prezentu na urodziny. Tak samo ważne jak spotkania z moimi siostrami, bo każda jest zabiegana, a później spędzanie razem czasu od południa do rana jest bezcenne. Dobrze, że dwie mam przy sobie. Na takie chwile czekam, na dalszą dobrą zabawę, wyzwania i efekty pracy. Po takim tygodniu jestem padnięta, ale wiem że nie stoję w miejscu, robię wiele.



more health#friends#boy#smile#sad#makesmefellalive#staystrong#workhard#love#music#beauty#

Tak wiele serc, wiele słów, wiele snów jest w nas
Tak wiele łez, wiele chwil, jest w nas
Tak wiele serc, wiele słów, wiele snów jest w nas
Tak wiele ciepła jest w nas, jest w nas

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz